5 november 2011

Reacties

Aangezien ik thuis aan het niet voor schrijvers ontworpen Apple-instrumentarium gebonden ben, wekte de inrichting van het reactieformulier een lichte irritatie. Dat merkte ik tot voor kort niet op, want toen reageerden er maar weinig lezers. De nu aangebroken tijd is een moment van ontwikkeling voor me!
Ik heb het reactieformulier aangepast naar een vorm die voor mij in ieder geval makkelijker werkt, maar ik verneem het graag als er iets in de opmaak hier het de lezer lastig maakt.

Een eventueel forumachtige inrichting houd ik in gedachten. Dat wil ik niet groot gaan aanpakken, want naar mijn bescheiden mening is het forumtijdperk over en het is een treurig beeld een forum te doorscrollen waar ongeveer drie reacties van een jaar oud op staan. Vandaar mijn terughoudendheid.

Geen opmerkingen: